1. A közfeladatot ellátó szerv hivatalos neve, székhelye, postai címe, telefon- és telefaxszáma, elektronikus levélcíme, honlapja, ügyfélszolgálatának elérhetőségei
Hivatalos név (teljes név): | Abod Község Önkormányzata |
Székhely: | 3753 Abod, Magyar út 42. |
Postacím (postafiók szerinti címe, ha van): | 3780 Edelény, István király útja 52. |
Telefonszám (nemzetközi vagy belföldi számként, utóbbi esetben körzetszámmal, illetve szolgáltatás- vagy hálózatkijelölő számmal): |
+36 (48) 461 201 |
Faxszám: | |
Központi elektronikus levélcím: | ![]() |
A honlap URL-je: | http://abod.hu |
Ügyfélszolgálat vagy közönségkapcsolat elérhetősége (telefonszám, telefaxszám, ügyfélfogadás helye, postacíme): |
+36 (48) 461 201 3753 Abod, Magyar út 42. |
2. A közfeladatot ellátó szerv szervezeti felépítése szervezeti egységek megjelölésével, az egyes szervezeti egységek feladatai
A szervezeti struktúra ábrája és a szervezeti egységek feladatai.
3. A közfeladatot ellátó szerv vezetőinek és az egyes szervezeti egységek vezetőinek neve, beosztása, elérhetősége (telefon- és telefaxszáma, elektronikus levélcíme)
- Polgármester: Rescsánszki Bertalanné
- Alpolgármester: Ferencsik István
- Jegyző: Dr. Vártás József
- Aljegyző: Ambrusics Tibor Zoltán
egyes Szervezeti Egységek vezetői:
- JEGYZŐI TITKÁRSÁG
vezető: Dr. Vártás József
cím: 3780 Edelény, István Király útja 52.
telefonszám: 48/524-100
e-mail:
- IGAZGATÁSI ÉS SZOCIÁLIS OSZTÁLY
vezető: Ambrusics Tibor
cím: 3780 Edelény, István Király útja 52.
telefonszám: 48/524-104
e-mail:
- PÉNZÜGYI OSZTÁLY
vezető: Pachmanné Tóth Anita
cím: 3780 Edelény, István Király útja 52.
telefonszám: 48/524-100/134; 48/524-103
e-mail:
4. A szervezeten belül illetékes ügyfélkapcsolati vezető neve, elérhetősége (telefon- és telefaxszáma, elektronikus levélcíme) és az ügyfélfogadási rend
A szervezeten belül illetékes ügyfélkapcsolati vezető neve, elérhetősége (telefon- és telefaxszáma, elektronikus levélcíme):
nem releváns
Az ügyfélfogadás rendje
Polgármester
minden hónap első hetének pénteki napján: |
9.00-12.00 |
Jegyző, aljegyző
csütörtök: | 9.00-12.00 |
Közös Önkormányzati Hivatal
hétfő: | 8.00-12.00 óráig és 13.00-15.00 óráig |
szerda: | 8.00-12.00 óráig és 13.00-16.30 óráig |
péntek: | 8.00-12.00 |
Alpolgármester
minden hónap első hetének pénteki napján: |
9.00-12.00 |
5. Testületi szerv esetén a testület létszáma, összetétele, tagjainak neve, beosztása, elérhetősége
Abod Község Önkormányzat Képviselő-testülete
Képviselőtestület létszáma: 5 fő
Képviselő-testület:
Név | ||
Rescsánszki Bertalanné | polgármester | ![]() |
Ferencsik István | alpolgármester | ![]() |
Bartus Gábor | önkormányzati képviselő | ![]() |
Berkesi László Miklós | önkormányzati képviselő | ![]() |
Nagy Istvánné | önkormányzati képviselő | ![]() |
Képviselő-testület bizottságai
Abod Község Önkormányzat Képviselő-testületének Ügyrendi Bizottságának létszáma: 3 fő
Ügyrendi Bizottság:
Név | ||
Berkesi László Miklós | elnök | ![]() |
Bartus Gábor | bizottsági tag | ![]() |
Nagy Istvánné | bizottsági tag | ![]() |
6. A közfeladatot ellátó szerv irányítása, felügyelete vagy ellenőrzése alatt álló, vagy alárendeltségében működő más közfeladatot ellátó szervek megnevezése, és 1. pontban meghatározott adatai
nem releváns
7. A közfeladatot ellátó szerv többségi tulajdonában álló, illetve részvételével működő gazdálkodó szervezet neve, székhelye, elérhetősége (postai címe, telefon- és telefaxszáma, elektronikus levélcíme), tevékenységi köre, képviselőjének neve, a közfeladatot ellátó szerv részesedésének mértéke
nem releváns
8. A közfeladatot ellátó szerv által alapított közalapítványok neve, székhelye, elérhetősége (postai címe, telefon- és telefaxszáma, elektronikus levélcíme), alapító okirata, kezelő szervének tagjai
nem releváns
9. A közfeladatot ellátó szerv által alapított költségvetési szerv neve, székhelye, a költségvetési szervet alapító jogszabály megjelölése, illetve az azt alapító határozat, a költségvetési szerv alapító okirata, vezetője, honlapjának elérhetősége, működési engedélye
közfeladatot ellátó szerv által alapított költségvetési szerv neve: | Edelényi Közös Önkormányzati Hivatal |
székhelye: | 3780 Edelény, István Király útja 52. |
az alapító jogszabály megjelölése, illetve az azt alapító határozat: | Edelény Város Önkormányzat Képviselő-testületének 139/2019. (XII. 11) határozata
Abod Község Önkormányzat Képviselő-testületének 56/2019. (XII. 11) határozata, Damak Község Önkormányzat Képviselő-testületének határozata 50/2019. (XII. 11) az Edelényi Közös Önkormányzati Hivatal Alapító okiratának kiadásáról |
a költségvetési szerv alapító okirata: | Alapító okirat |
vezetője: | Dr. Vártás József |
honlapjának elérhetősége: | Közös Hivatal – Abod község weboldala |
10. A közfeladatot ellátó szerv által alapított lapok neve, a szerkesztőség és kiadó
neve és címe, valamint a főszerkesztő neve
nem releváns
11. A közfeladatot ellátó szerv felettes, illetve felügyeleti szervének, hatósági döntései tekintetében a fellebbezés elbírálására jogosult szervnek, ennek hiányában a közfeladatot ellátó szerv felett törvényességi ellenőrzést gyakorló szervnek az 1. pontban meghatározott adatai
Hivatalos név (teljes név): | Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Kormányhivatal |
székhelye: | 3525 Miskolc, Városház tér 1. |
Telefonszám (nemzetközi vagy belföldi számként, utóbbi esetben körzetszámmal, illetve szolgáltatás- vagy hálózatkijelölő számmal): |
+36 (46) 512-901 |
Faxszám (nemzetközi vagy belföldi számként, utóbbi esetben körzetszámmal, illetve szolgáltatás- vagy hálózatkijelölő számmal): |
+36 (46) 512-903 |
Központi elektronikus levélcím: | hivatal@borsod.gov.hu |
A honlap URL-je: | www.kormanyhivatal.hu/hu/borsod-abauj-zemplen |
Ügyfélszolgálat vagy közönségkapcsolat elérhetősége (telefonszám, telefaxszám, ügyfélfogadás helye, postacíme): | Ügyfélfogadási idő: hétfő – csütörtök: 8.00-16.30 péntek: 8.00-13.30 |